CVC otwiera w Warszawie swoje biuro

CVC Capital Partners (“CVC”), jedna z wiodących światowych firm private equity i doradztwa inwestycyjnego otwiera swoje biuro w Polsce, rozszerzając tym samym swoją globalną sieć do 23 biur. Krzysztof Krawczyk, doświadczony inwestor z rynków Europy Środkowej i Wschodniej dołączy do CVC od października, aby stanąć na czele operacji w Polsce i pokierować biurem w Warszawie.

Otwarcie przyczółku w Polsce następuje po niedawnej zgodzie na inwestycję w PKP Energetyka, spółkę energetyczną Polskich Kolei Państwowych (PKP).

Krzysztof Krawczyk przechodzi z Innova Capital, jednej z wiodących firm private equity w Europie Środkowej, gdzie pełnił funkcję partnera zarządzającego. Może się pochwalić osiemnastoletnim doświadczeniem w sektorze private equity, a także poszczycić kilkunastoma transakcjami w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Ponadto pełni funkcję wiceprezesa i skarbnika Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych oraz współtworzył Komitet Transakcji Lewarowanych przy Stowarzyszeniu.

István Szőke, partner i zarządzający operacjami w Europie Środkowo Wschodniej w CVC powiedział: „Cieszę się że będziemy mieć swojego przedstawiciela w Warszawie także w związku z naszą niedawną inwestycją w PKP Energetyka. Jest to kolejny dowód, że nasze zaangażowanie w operacje w Polsce i w regionie ma charakter długofalowy. Krzysztof ma bogate doświadczenie w Europie Środkowo Wschodniej. Jestem pewien, że odegra istotną rolę w umacnianiu naszej pozycji”.

Krzysztof Krawczyk powiedział: “To zaszczyt dołączyć do tak renomowanej instytucji jak CVC, która posiada globalne doświadczenia z całego spektrum branż i rynków. Cieszę się, że wspólnie z Istvánem i całym zespołem regionalnym będziemy mogli rozwijać potencjał, jaki tkwi w polskim rynku”.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę