Eagle Laser na Targach STOM 2024

Eagle Laser na Targach STOM 2024 Eagle Laser

Producent najnowocześniejszych wycinarek laserowych w technologii fiber oraz systemów automatyzacji, firma Eagle, ogłasza swoje zaangażowanie w kolejną edycję Targów STOM 2024 Przemysłowa Wiosna. Maszyny Eagle zyskały uznanie klientów na całym świecie, a firma planuje zaprezentować swoje najnowsze osiągnięcia na kieleckich targach.

Targi STOM to coroczne wydarzenie skupiające profesjonalistów z branży obróbki metali. Oferuje ono szeroki przegląd najnowszych technologii, maszyn i narzędzi, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązywania relacji biznesowych oraz poszerzania wiedzy branżowej.

Powiązane firmy

Eagle Lasers

Targi STOM to dla nas nie tylko okazja do zaprezentowania naszych najnowszych technologii, ale także doskonała platforma do nawiązywania relacji biznesowych. Widzimy potencjał w rozwoju współpracy z przedstawicielami różnych branż, dla których innowacyjne rozwiązania Eagle mogą stanowić klucz do osiągnięcia nowych poziomów efektywności i precyzji Marcin Czajor, szef sprzedaży na Polskę, Eagle Lasers.

W tym roku Eagle na targi przyjeżdża ze swoją flagową wycinarką laserową fiber iNspire 30kW. Zaplanowane są pokazy cięcia szerokiej gamy materiałów, takich jak stal nierdzewna, stal niestopowa, aluminium, Hardox, miedź, o różnorodnych zakresach grubości, od 1 mm do nawet 50 mm. To doskonała okazja, aby klienci i odwiedzający osobiście doświadczyli wyjątkowości i wszechstronności tej zaawansowanej technologicznie wycinarki.

Eagle zaprasza wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia przy stoisku D-14, gdzie będzie czekać nie tylko prezentacja maszyn, ale także możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z ekspertami z firmy Eagle.

Źródło: Eagle Lasers

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę