Eagle Lasers ambasadorem ITM Industry Europe

Eagle Lasers ambasadorem ITM Industry Europe Eagle Lasers

Firma Eagle Lasers ogłosiła swoją obecność na tegorocznych targach ITM Industry Europe – kluczowego w tej części Europy miejsca spotkań i wymiany doświadczeń liderów branży przemysłowej. W tej edycji targów firma została zaproszona do objęcia funkcji ambasadora targów ITM Industry Europe.

Ideą Grupy MTP, organizatora targów ITM, było uhonorowanie podmiotów, które są wieloletnimi wystawcami i od początku mocno angażują się w budowanie silnej marki ITM Industry Europe. Nie bez znaczenia jest fakt, że tytuł ambasadora przyznawany jest liderom branży, którzy poprzez swoje działania propagują ideę targów w celu zwiększenia ich rozpoznawalności i popularności. Jednocześnie swoją aktywnością mobilizują partnerów i klientów do bliższego poznania tego wydarzenia.

Powiązane firmy

Eagle Lasers

Najbliższa edycja ITM Industry Europe odbędzie się w dniach 4-7 czerwca 2024 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Wystawcy z całego świata zaprezentują najnowsze maszyny, technologie oraz premierowe rozwiązania z zakresu obróbki metali, produkcji, automatyzacji i robotyzacji. Tegoroczne targi obejmą aż dziesięć pawilonów, w których odbywać się będą pokazy, konkursy, debaty oraz prezentacje praktycznych rozwiązań dla produkcji. Interaktywna ekspozycja wystawców sprawi, że targi będą pulsować życiem, stając się niezwykle inspirującym wydarzeniem dla wszystkich uczestników.

W tym samym czasie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich ekspozycję ITM Industry Europe dopełniają Targi Kooperacji Przemysłowej Subcontracting oraz Targi Logistyki i Magazynowania Modernlog.

Eagle Lasers zaprasza na stoisko: pawilon 5, stoisko 56.

Źródło: Eagle Lasers

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę