Faurecia będzie korzystać z drukarek polskiej firmy

Zortrax

Firma Zortrax dzięki swoim drukarkom 3D, filamentom i oprogramowaniu zyskała już uznanie w oczach takich potentatów jak Bosch czy NASA. Teraz dostarczy także swoje urządzenia dla Faurecii, globalnego lidera technologicznego w branży motoryzacyjnej. 

Faurecia będzie ich używać w swoich fabrykach na całym świecie. Firma zatrudnia ponad 109 000 pracowników w 290 zakładach w 35 krajach, w tym w 30 centrach badawczo-rozwojowych, co czyni ją jednym z największych dostawców siedzeń, systemów wnętrz i ekologicznych rozwiązań w zakresie mobilności. Dążąc do optymalizacji swoich możliwości produkcyjnych i badawczo-rozwojowych, Faurecia skorzysta z rozwiązań Zortraxu.

Francuski koncern patrzy na tę współpracę z nadzieją i entuzjazmem. Jak mówi Eric Tordjeman, wiceprezes Faurecii, technologia, którą dysponuje Zortrax, będzie doskonałą możliwością, by pobudzić wyobraźnię i zwiększyć zaangażowanie pracowników. Opracowując innowacyjne aplikacje 3D, będą oni mogli wprowadzać w życie swoje pomysły i mieć swój własny wkład w procesy przemysłowe firmy. Maszyny fabryczne będą mogły następnie kopiować ich projekty za pomocą drukarek 3D, co dla firmy oznacza szybkie, elastyczne i niedrogie rozwiązanie.

Również Zortrax patrzy optymistycznie na perspektywę współpracy z francuską firmą, zwłaszcza, że jej urządzenia przyczynią się do optymalizacji produkcji w zakładach Faurecii na całym świecie.

- Faurecia jest kluczowym partnerem dla największych na świecie producentów samochodów, a wspieranie innowacyjnych pomysłów ma kluczowe znaczenie dla jej modelu biznesowego: druk 3D został opracowany w celu przyspieszenia rozwoju technologicznego dzięki udostępnieniu łatwych w użyciu narzędzi szybkiego prototypowania. Drukarki 3D Zortrax pomogą pracownikom Faurecii przesunąć granice tego, co jest możliwe w branży motoryzacyjnej - mówi Rafał Tomasiak, prezes Zortrax.

Obie firmy liczą na rozwój współpracy w nadchodzących miesiącach.

Źródło: Zortrax

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę