Jak wykorzystać duże pole robocze drukarki 3D SLA?

Webinar: Jak wykorzystać duże pole robocze drukarki 3D SLA? CadXpert

Jak wykorzystać potencjał dużego pola roboczego drukarki 3D Formlabs Form 3L? Czy lepiej drukować modele w całości czy w częściach? Czy łączenie wydruków 3D z żywic jest w ogóle możliwe? Jakie są materiały do druku 3D w technologii SLA/LFS i do jakich zastosowań się nadają? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas webinarium firmy CadXpert.

Podczas szkolenia online będzie można dowiedzieć się, ile czasu można zaoszczędzić, dzięki drukowaniu na wielkogabarytowej drukarce 3D Formlabs Form 3L w porównaniu do drukarki 3D Form 3 o mniejszym polu roboczym. Zostaną omówione przykładowe modele oraz czasy druku. W drugiej części szkolenia online prowadzący przedstawi portfolio inżynieryjnych żywic fotopolimerowych oraz podpowie, jak dobrać materiał do konkretnego zastosowania.

Program spotkania

Część I. Jak wykorzystać obszar roboczy: 335 x 200 x 300 mm?

  • Drukowanie modeli wielkoformatowych kiedyś: dzielenie modeli, drukowanie 3D i łączenie wydruków. Plusy i minusy takiego rozwiązania.
  • Przykład 1. Elementy wydruku 3D sprzęgu dla kolejnictwa
  • Przykład 2. Makieta topograficzna – w całości czy w częściach?
  • Przykład 3. Dysza próżniowa – produkcja kilku elementów na raz
  • Przykład 4. Forma wtryskowa – dlaczego przydatny jest duży obszar roboczy?
  • Przykład 5. Seryjna produkcja modeli pierścionków do form dla jubilerstwa/odlewnictwa

Część II. Inżynieryjne żywice Formlabs – właściwości i zastosowania

(Draft v2, Tough 2000, Tough 1500, Durable, Porównanie Tough vs Durable, Flexible 80A, Elastic 50A, Flexible vs Elastic, Rigid 4k, Rigid 10k, High temp, Rigid10K vs High Temp)

Część III. Pytania i odpowiedzi

Bezpłatne webinarium odbędzie się 25 maja (wtorek) o godz. 11:00. 

Prelegentem będzie Maciej Broś — ekspert ds. druku 3D. Od ponad czterech lat specjalizuje się w technologii SLA/LFS oraz SLS. Certyfikowany szkoleniowiec systemów Formlabs.

Oglądaj na żywo lub otrzymaj dostęp do nagrania. Więcej szczegółów znajduje się na stronie

Źródło: CadXpert

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę