Siemens i Salesforce współpracują dla szybszego serwisowania i wyższej rentowności produkcji

Siemens i Salesforce współpracują dla szybszego serwisowania Siemens

Siemens Digital Industries Software ogłosił dziś wprowadzenie nowej aplikacji Teamcenter SLM na Salesforce AppExchange. Opracowana przez Siemensa we współpracy z Salesforce aplikacja łączy inżynierię produktu i operacje związane z obsługą produktu, integrując rozwiązanie Teamcenter Service Lifecycle Management z portfolio oprogramowania branżowego Siemens Xcelerator z Salesforce Manufacturing Cloud i Salesforce Service Cloud. Nowa aplikacja umożliwia producentom przyjęcie modeli biznesowych bardziej zorientowanych na usługi, poprawę jakości obsługi klienta i zwiększenie przychodów z usług.

  • Siemens i Salesforce współpracują, aby pomóc producentom zwiększyć wydajność usług i stworzyć nowe źródła przychodów
  • Aplikacja Teamcenter Service Lifecycle Management (SLM) łączy wiodące rozwiązanie Siemens Teamcenter Product Lifecycle Management (PLM) z Salesforce Manufacturing Cloud i Service Cloud, umożliwiając zintegrowaną, interdyscyplinarną współpracę, która napędza cyfrową transformację.
  • Nowa integracja SaaS oparta na sztucznej inteligencji pomaga producentom tworzyć łańcuchy informacji zwrotnych między realizacją usług a rozwojem produktu, umożliwiając ciągłe innowacje.

Siemens i Salesforce współpracują, by umożliwić producentom łączenie się z klientami na zupełnie nowe sposoby poprzez innowacyjną integrację cyklu życia usług i platform relacji z klientami – powiedział Zvi Feuer, Senior Vice President of Digital Manufacturing w Siemens Digital Industries Software. – Dzięki współdziałaniu z Salesforce pomagamy producentom przejść do serwisowania poprzez integrację wiedzy o produkcie z pełną historią klienta w zamkniętej pętli. Aplikacja zapewnia ulepszoną obsługę klienta, która może zrewolucjonizować operacje serwisowe, wspierać współpracę między zespołami inżynieryjnymi i serwisowymi oraz zwiększać zadowolenie klientów - dostarczając właściwe informacje we właściwym czasie w jednej, scentralizowanej lokalizacji.

Korzyści płynące z nowej aplikacji Teamcenter SLM obejmują poprawę wydajności operacyjnej dzięki lepszemu współczynnikowi FTFR (first-time-fix ratio), obniżenie kosztów obsługi i pomoc w lepszym dostosowaniu działań sprzedażowych i serwisowych. Wyposażone w odpowiednie informacje narzędzia i zasoby, zespoły serwisowe mogą poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć przychody.

Siemens i Salesforce współpracują dla szybszego serwisowania i wyższej rentowności produkcji zdjęcie w treści artykułu

Aplikacja zapewnia również technikom i pracownikom terenowym lepszą widoczność informacji o zasobach klienta wraz z bogatymi graficznie danymi produktu, zarządzanymi w Teamcenter - pomagając w pomyślnym zakończeniu działań serwisowych za pierwszym razem. Dzięki dostępowi do technologii sztucznej inteligencji Salesforce o nazwie Einstein, aplikacja może skanować zasoby wiedzy utworzone na podstawie planów serwisowych  w Teamcenter, aby pomóc w znalezieniu materiałów i rozwiązań. Dzięki łatwemu dostępowi do danych serwisowych, producenci mogą zadbać o ciągłe doskonalenie produktów, ponieważ wnioski wyciągnięte z doświadczeń serwisowych stają się częścią cyfrowego bliźniaka każdego zasobu.

Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Siemens, aby pomóc producentom zwiększyć wydajność, zapewnić lepszą obsługę i otworzyć nowe źródła przychodów – powiedział Achyut Jajoo, SVP & GM of Manufacturing and Automotive, Salesforce.Łącząc Salesforce, który jest zasilany danymi w czasie rzeczywistym i sztuczną inteligencją, z zarządzaniem cyklem życia usług Teamcenter firmy Siemens, możemy pomóc w przyspieszeniu cyfrowej transformacji w całym sektorze i umożliwić producentom świadczenie lepszych usług przy jednoczesnym generowaniu nowych źródeł przychodów.

Źródło: Siemens

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę